Monday 18 August 2014

Misi : Hilangkan Jerawat

As Salam,
Aku orangnya simple tapi pemalas huahuahua,malas jaga muka malas jaga badan (tak nak maintain sihat sebab kurus). Kulit pun sensitive.
Tapi bab jerawat aku memang tak suka walaupun aku malas jaga muka. Sebab dulu aku main belasah ja ada jerawat ke siap penyeh-penyeh jerawat zaman kolej dulu buat tak kisah je tapi ada jugak peminat wakaka itu menghairankan jugak la.
Bila dah jadi 20 nak ke 30 tu rasa tak nak la muka tu ada blemish huh memang tak suka pastu jeles tengok orang lain muka flawless je. Then aku guna la macam-macam ubat jerawat tapi tak berkesan sampai la aku p pakai mask yang aku suka beli tu.
Sebab satu hari tu tanda nak period memang jerawat timbul meriah then satu ni menggoda sangat nak suruh aku penyeh tapi aku tahan je then letak la mask dan bawak tido. Esoknya......waaaaaaah!!!! terus hilang uooollllssss!
So sekarang misi aku tak nak sentuh jerawat tu dan pakai hari-hari mask tu,sebab mask ni boleh pakai hari-hari dan boleh bawa tido. Nak tau ape? Nanti next entry la ek.
Okay belanja muka jerawat satu,bagi tengok muka yang dah pakai dalam 3 hari ni. 

No comments:

Post a Comment