Wednesday 6 April 2016

Salah Anggap








Salam,

Mesti ada sesetengah orang yang muka nampak muda tapi umur tak menampakkan serasi dengan muka kan?

Well , aku salah sorang yang sentiasa orang salah anggap. Mungkin masa sekolah orang tak kisah sangat, tapi bila dah sambung belajar d IPTS,  selalu di tegur ingat budak form 4, dan kadang adik di ingat tua dari aku.

Dan ini terjadi kat aku paling kelakar sekali. Aku dapat kerja di syarikat yang boleh dikatakan besar jugak la well-known company dalam bisnes. Bila dah masuk sana, semua mengaku kakak, dan abang. Yang mengaku abang tu setahun ja beza menyampah pulak nak bahasa dirinya abang haha.

Then satu hari tu bila borak panjang ada satu kakak ni dia cakap di tahun lahir sama dengan aku, aku pun fikir ooo xpa mungkin bulan dia awal lagi, lepas tu bila bulan birthday aku pun sama dengan dia, aku positif lagi mungkin dia awal tarikh dari aku kot takpe boleh panggil kakak lagi.

Sekali tarikh lahir dia nun jauh dari aku wakakaka, aku pun malas nak cakap kat dia nanti takut dia malu tapi aku rasa dia dah perasan kot sebab dia dah tak bahasakan diri dia "akak" . Cuma aku ja panggil dia akak ahaha sampai la sekarang.

Masa wedding tu aku tersalam cium tangan lak kat dia ahahaha alahai .


...................................................................................................................................................................

IKLAN!

Hai promosi iklan.. jus kurma yang baik untuk ibu mengandung dan ibu yang menyusukan anak. Jus kurma 100% kurma tiada tambah apa-apa perasa. Jom rasa dan beli.


No comments:

Post a Comment