Wednesday 20 August 2014

Misi: Produk Hilangkan Jerawat

Salam,

Seperti yang dijanjikan mask apa yang aku pakai untuk hilagkan jerawat-jerawat yang suka bertandang kat muka aku tu haaa ni dia...




Haaaa tuuuu diaaaa Nampak tak? jenama ni aku rasa kat semenanjung tak ada kot sebab ni beli kat kedai yang ada kat Sabah je, tapi mungkin korang boleh beli online. harga mask ni murah je, dulu aku pakai yang warna cream tu aku tak ingat ape kalau tak silap collagen tapi jenama ni juga, sebab anak buah aku pakai mask ni then muka dia putih kalah orang putih ahaha lawak jer.
Aku pakai yang ni sebab dia kurang sangat air/lendir dalam peket tu lagipun memang cepat mujarab bagi hilang jerawat 1 malam je. beside aku sekarang pakai sabun pencuci muka collagen jugak tu pun aku baru nak cuba dan akan buat riview kat sini nanti kalau muka aku bersih dari jerawat,pores dan sebagainya ihihihi.
Harga mask ni murah, korang beli sekotak tak silap RM 12 tapi kalau beli 3 kotak harga RM30 kat kedai E-Noveal sekitar Kota Kinabalu, Sabah. So tunggu la hasilnya dan akan aku bagitau kelak. daaaaa toddles!



Love, Yana

No comments:

Post a Comment