Tuesday 7 January 2014

Tahun 2013-Untold Stories

As Salam,

Ehem bismillahirrahmanirrahim......hari ini aku nak cerita sekaligus mana yang aku nak cerita i mean update tapi tak sempat nak update so cerita sikit-sikitla sepanjang 2013 tu..



Marching.

Imagine aku yang kurus ni berkawad hahaha erkk! ni pun sebab fikir dah nak habis kontrak so ingat okay follow saja la mana-mana yang sempat dan sign la konon,sekali haaa hambik kau..datang kerja berlambak. Masa tu belum puasa lagi dah start latihan tapi masa tu aku ada kerja luar negeri. Oh! lupa marching ni untuk Hari Merdeka yang ke 57 kira bertanding la antara jabatan. Gila penat! pagi kena handle kerja berlambak sebab dateline cepat, tengah hari pulak makan kejap tukar baju sukan pastu latihan..macam tu la hari-hari..sampaikan ada satu program tu aku dah tak tahan pressure menangis dalam majlis hahaha..(kena marah pengarah hal jemputan+kawad+tak cukup tidur 3 pagi bangun untuk rehearsal+ada manusia ni yang terlalu bangga diri komplain macam-macam sebab dia konon layak lagi power) manusia tu la yang bagi aku nangis huwaaa jahat haha.Tapi lepas kawad tu hati lega la walaupun tak menang..yang penat tu kena bangun awal. Masa betul-betul Hari Merdeka tu aku terlelap sampai tak perasan aku tak kunci jam,bila kawan call aku tak mandi tak gosok gigi cuci muka semualaaaa...pakai baju tudung terus masuk van,sampai ofis cuci muka gosok gigi kat ofis hahaha mandi tak eeeee hahaha shhhhh....

latihan di ofis (kak ash,background razan)

Rehearsel pertama-my partner dalam kawad kawan gelak kak ash nampak tak kurus di situ huhuhu

rindunya dekat pelatih-pelatih ni

abang-abang askar pun kawad...tough wei hehehe


Hari Merdeka- Hati berdebar...sampai jam 5 mungkin masa ni

Berdebar pun kena ambik gambar hihihi masa ni gelap lagi belum siang

SELESAI! yahoooo!!


Alamak panjang pulak kan cerita ni?huhu okay sambung next update.....

Love, Yana

No comments:

Post a Comment